دسته‌بندی نشده

بهترین تابلوهای فانتزی

بهترین تابلوهای فانتزی

بهترین تابلوهای فانتزی چه نوع تابلوهایی هستند؟ تابلو چوبی یک نوع هنر دکوراسیونی خاص است که از چوب به عنوان ماده اصلی استفاده می‌کند. این تابلوها ممکن است با استفاده از تکنیک‌های مختلف هنری مانند نقاشی، حکاکی، رزین‌کاری و سایر تکنیک‌های هنری زیباسازی و ساخته شوند. تابلوهای چوبی معمولاً به عنوان قطعه‌های هنری برای دفاتر کار، خانه‌ها، رستوران ها و کافه ها و فضاهای دیگر استفاده می‌شوند. این تابلوها ممکن است دارای طراحی‌های هنری متنوع باشند که شامل تصاویر فانتزی، شخصیت‌های افسانه‌ای، مناظر طبیعی یا طرح‌های خلاقانه دیگر باشد. به عنوان یک قطعه هنری دست‌ساز، تابلوهای چوبی فضای منحصر به فرد و زیبایی را به هر فضایی می‌دهند.

تابلوهای چوبی فانتزی یکی از انواع تابلوهای چوبی می‌باشد که به دلیل استفاده از طرح‌ها و تصویرهای خاص و خلاقانه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته‌اند و افراد زیادی برای استفاده در مکان‌های زیادی در محل کار و چه در منزل از این تابلوهای چوبی فوق العاده استفاده می‌کنند. این تابلوهای چوبی می‌توانند جلوه خاص و بسیار زیبا را به دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار بدهند. ما در ادامه فروشگاه نیم آستین برخی از بهترین تابلوهای فانتزی را برای شما معرفی می‌کنیم ، این تابلوها عبارتند از:

بهترین تابلوهای فانتزی

تابلوی چوبی یک تکه مینیمال مدل ونوس

تابلوی چوبی مینیمال مدل ونوس یک تابلوی بسیار زیبا و دخترانه می‌باشد که طرحی بسیار جذاب را دارد و برای اتاق خواب به شدت مناسب می‌باشد. علاوه بر آن از این تابلوی فوق العاده می‌توان در محیط‌های کاری زنانه مانند آرایشگاه‌ها نیز استفاده کرد. این تابلوی بسیار زیبا و جذاب در دو رنگ قهوه‌ای و مشکی تولید می‌شود. سایز این تابلو در ابعاد 50×40 و 60×70 موجود است و شما می‌توانید طبق اندازه دیوار اتاق و محل کارتان اندازه و ابعاد این تابلو را انتخاب کنید.

جنس این تابلوی فوق العاده از ام دی اف با کیفیت بسیار بالا است و به هیچ عنوان ضربه‌ای به آن وارد نمی‌شود و شما می‌توانید به راحتی این تابلوی زیبا را تمیز کنید. شما می‌توانید از این تابلوی فوق العاده برای دکوراسیون اتاق و محل کارتان استفاده کنید و می‌توانید نمایی بسیار جذاب و جلوه‌ای بسیار خاص را به اتاق و یا محل کارتان بدهید. تابلوی ونوس یک تابلوی بسیار شیک با طراحی بسیار جذاب می‌باشد.

تابلوی چوبی یک تکه مدل گربه ناقلا

این تابلوی بسیار جذاب یک تابلوی اسپرت می‌باشد که هم دخترها و هم پسرها می‌توانند از آن برای اتاق خوابشان استفاده کنند. علاوه بر آن از این تابلو می‌توان در محل کار مانند انواع لباس فروشی‌ها و بوتیک‌ها، کافه ها، گیم نت ها و محل‌های این چنینی استفاده کرد. علاوه بر آن این تابلو یک گزینه بسیار عالی برای اتاق کودکان نیز به حساب می‌آید. این تابلوی بسیار جذاب مناسب نوجوانان می‌باشد و در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی تولید می‌شود که شما می‌توانید طبق سلیقه‌تان و دکوراسیون اتاق و یا محل کارتان رنگ آن را انتخاب کنید. تابلوی چوبی مدل گربه ناقلا در دو سایز ۴۰ × ۴۰ و ۶۰ × ۶۰ تولید می‌شود. کیفیت این کار بسیار بالا می‌باشد و این تابلوی چوبی از ام دی اف بسیار مقاوم ساخته شده است که امکان آسیب دیدن در این تابلوی چوبی بسیار کم است.

تابلو یک تکه ترکیبی گوزن

تابلوی گوزن یکی از انواع تابلوهای بسیار پرطرفدار و زیبا می‌باشد که می‌تواند برای دکوراسیون منزل مانند پذیرایی و اتاق خواب بسیار مناسب و جذاب باشد. استفاده از این تابلوی فوق العاده می‌تواند جلوه بسیار خاص و زیبا را به منزل شما ببخشد و آن را بسیار خاص کند. علاوه بر آن تابلوی ترکیبی گوزن برای محیط کار نیز مناسب می‌باشد و می‌توان از آن در بسیاری از بوتیک‌ها و کافی شاپ‌ها و مکان‌های این چنینی استفاده کرد.

این تابلوی بسیار زیبا دارای دو رنگ قهوه‌ای و مشکی می‌باشد و جنس چوب ام دی اف بسیار قوی و با کیفیت بالایی را دارا می‌باشد. این محصول در دو سایز متفاوت ۴۰ × ۷۰ و ۵۰ × ۹۰ تولید می‌شود که شما می‌توانید طبق اندازه دیواری که می‌خواهید این تابلو را در آن نصب کنید سایز مورد نظرتان را سفارش دهید. قیمت این تابلو نیز نسبت به کیفیت و اندازه و کیفیت بسیار عالیش بسیار مناسب می‌باشد.

تابلو یک تکه مینیمال طرح قلب

تابلوی یک تکه مینیمال طرح قلب یکی دیگر از زیباترین و جذاب‌ترین تابلوهایی می‌باشد که شما می‌توانید برای دکوراسیون داخلی منزلتان و اتاق خواب از آن استفاده کنید. علاوه بر آن این تابلو قابب استفاده در محیط‌های کار نیز می‌باشد و می‌تواند جلوه ای  بسیار خاص و زیبا را به آن بدهد. تابلوی مینیمال طرح قلب بیشتر مناسب خانم‌ها و دخترها می‌باشد و در محیط‌های دخترانه مانند آرایشگاه‌ها نیز کاربرد دارد و می‌تواند دکوراسیون آن را بسیار زیبا کند. تابلوی مینیمال طرح قلب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در دو رنگ قهوه‌ای و مشکی تولید می‌شود. این تابلوی فوق العاده در عین سادگی بسیار زیبا می‌باشد و می‌تواند یک گزینه بسیار فوق العاده برای زیبا کردن اتاق خواب شما به حساب بیاید.

بهترین تابلوهای فانتزی

تابلو یک تکه مینیمال طرح چشم

تابلوی یک تکه مینیمال طرح چشم یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین تابلوهای ما می‌باشد که در اتاق خواب‌ها و پذیرایی‌ها قابل استفاده است. این تابع فوق العاده ظاهری بسیار شیک و جذاب را دارد و می‌تواند جلوه بسیار زیبا و خاص را به محیط اطراف ببخشد. علاوه بر آن بسیاری از افراد از این تابلوی فوق العاده در محل کارشان نیز استفاده می‌کنند. استفاده از این تابلوها سبب می‌شود تا دکوراسیون داخلی منزل و محل کار شما تا حد قابل توجهی شیک و جذاب باشد.

تابلوی یک تکه مینیمال با طرح چشم سبک بسیار جذاب و متفاوتی را دارد که می‌تواند با هر چیدمان و دکوراسیونی ظاهری بسیار جذاب و خاص را به وجود بیاورد و توجه افراد را به سمت خود جذب کند. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد و چوب آن مقاومت بالایی دارد به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی این تابلو را تمیز کنید. سایز این تابلو ۴۰ × ۹۰ می‌باشد و در دو رنگ قهوه‌ای و مشکی تولید می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید